dimarts, 11 de maig del 2010

Pepet i Marieta - La Pelu


ladies, ni cas de l'ús de les preposicions, menys encara dels apòstrofs ni articles... però no em negareu que dóna energia per començar el dia!


T'aixeques maleint un cop més que no arribes a fi de mes. Te'n vas en lo metro a currar i's torna a destorbar. Arribes a la faena tard i'l jefe ia t'està esperant en la carta de despido a la mà i un boli pa firmar. Tan de bo la vida fos com uns cabells destenyits i en quatre cops de tisora m'alliberés dels neguits De moment me'n vaig a la pelu pa rapar-me les tristeses, pentinar-me les idees i tenyir-me d'alegria totes les penes. Malviure com un bonament pot no's un somni de vida, però encara'm fa molt menos goig viure d'una mentida. Tinc molt clar que la millor medecina és fotre-li bona cara a la vida i enviar tots los malrollos a cagar a la via. Tan de bo pogués canviar de vida com canvio de look i en un monyo al mig del cap li tragués tot lo suc De moment me'n vaig a la pelu pa rapar-me les tristeses, pentinar-me les idees i tenyir-me d'alegria totes les penes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada